لطفا برای استعلام کالا تماس گرفته یا در واتس آپ پیام ارسال فرمائید.
محصولات مرتبط
پیستون یکی از اجزای اصلی یک سیستم هیدرولیک است. این قطعه در داخل سیلندر، حرکت خطی نموده و روغن را هدایت و به آن سرعت می دهد.
پیستون :
وظیفه ی اصلی پیستون، جدا کردن قسمت های با فشار مختلف درون لوله است. شیارهایی بروی پیستون ماشین کاری شده است که سیل های لاستیکی یا فلزی و یاتاقان ها درون آنها قرار گیرند. که این سیل ها می توانند دوطرفه یا یک طرفه باشند. اختلاف فشار بین دو طرف باعث می شود پیستون باز و بسته شود. در ادامه آخرین جزء از اجزای اصلی جک های هیدرولیک را خواهید خواند.
میله پیستون
میله پیستون، معمولا قطعه ی فولاد نورد سخت با لایه ای از کروم است که به پیستون-وصل شده است. در سیلندرهای یک طرفه میله پییستون از یک سمت و در سیلندرهای دو طرفه، میله پیستون_ از دو سمت پییستون و تا خارج از لوله ی جک ادامه می یابد. میله پیستون، عملگر هیدرولیکی را اجزای ماشین وصل می کند که عمل مورد نظر انجام شود.
نکاتی در مورد پیستون هیدرولیک:
- شفت جک میتواند با یک رزوه به پیستون متصل شود.
- با توجه به بسته بودن ته پیستون، دیگر نگرانی در رابطه با آبندی و نشتی روغن وجود ندارد.
- وجود یک گاید اضافی طراح را برای ساخت جکهای با کورس بلند،متقاعد می سازد.
- لازم به ذکر است بر روی پکینگ (p03)، دو گاید در دو طرف وجود دارد که گاید (G03) به آن دو برای مرکز نگه داشتن قطعه و محافظت از سیلندر یاری می رساند.
- وجود یک کپ در ته سیلندر(PRESSURE CAP) از قفل شدن جک در انتها جلوگیری می کند.
- وجود یک پیچ قفل کن (LOCKER SCREW) از چرخش و باز شدن شافت جک تحت هر شرایطی جلوگیری می کند.
- دوعدد سوراخ در زاویه ۱۸۰ درجه نسبت به هم برای بستن و باز کردن قطعه.
- وجود یک پله ،راه را برای ایجاد نیروی برگشت در ماکزیمم کورس خود آسان می کند.
دیدگاه خود را بنویسید